Bijbelkringen

Bijbelstudie

Verspreid over de stad zijn 17 Bijbelkringen actief die op verschillende dagen van de week samenkomen. De meeste kringen komen 1 keer per 3 á 4 weken bij elkaar. De kringen vinden wisselend bij de kringleden thuis plaats. Er zijn enkele Bijbelkringen die in één van de zalen van de Jeruzalemkerk bij elkaar komen. Er zijn kringen met diverse samenstellingen: o.a. jongerenkringen, vrouwenkringen, gemixte kringen, kringen met (jonge) ouders, ouderenkringen en kringen met wijkgenoten.

Op een Bijbelkring bestudeer je met elkaar een Bijbelgedeelte/thema, ga je daarover met elkaar in gesprek en ontstaat er betrokkenheid op elkaar. Daarnaast bid je als kring voor elkaar, de gemeente en de wereld. Deelname aan een Bijbelkring is verrijkend voor je geloofsleven en het gemeenteleven.

Aan het begin van het seizoen wordt op een gezamenlijke Bijbelkringavond een thema ingeleid dat tijdens de verdere kringbijeenkomsten centraal staat. Daarnaast wordt een aantal preken op zondag aan het gekozen thema gewijd. Het seizoen wordt afgesloten met een gezamenlijke avond.

Bent u/jij nog geen lid van een Bijbelkring en wilt u/jij graag aansluiten bij een kring of meer informatie? Neem dan gerust contact op met de Bijbelkringcoördinatoren.

Alike van Berkum-Mouthaan

Margreet van Maanen

Coördinatoren Bijbelkringen

Mail Coördinator

Overzicht Bijbelkringen

Hieronder volgt een overzicht van de verschillende Bijbelkringen met daarbij per kring de kringcoördinator/kringleider en dag waarop de kring gehouden wordt.

Jeruzalemkerk

IK ben
Geen vaste avond
Dhr. J. Hardeman

Bijbelkring Jonge ouders (Nieuw in 2023-2024!)
Mw. A. van den Berg

Zuid 3  (Nieuw in 2023-2024!)
Mw. R. van den Brink